Stylowy album i kartki

Dzisiaj do listy albumów dokładam kolejny, tym raz w czarno-białej kolorystyce. Może i album bardziej nadaje się na prezent z okazji ślubu, ale z racji tego, że jestem teraz na etapie komunijnym, umieściłam na przodzie napis ‘Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej’.

Z identycznego papieru do scrapbookingu powstało od razu kilka kartek, które świetnie pasują do powyższego albumu.

A teraz każda po kolei:)

A tak wygląda komplet – album z jedną z kartek:

2 uwagi do wpisu “Stylowy album i kartki

  1. Anna Baranowska

    Album jest cudny, mam go od tygodnia i jestem zachwycona tak pięknie wykonaną pracą. Dziękuję bardzo i będę zaglądać jeśli można. Pozdrawiam

    1. Bardzo mi miło:) Mam nadzieję, że album będzie dobrze i długo służył. Oczywiście zapraszam do zaglądania na bloga. Co jakiś czas pojawiają się nowości… o ile czas mi na to pozwala:) Dziękuję i również pozdrawiam:)

Skomentuj

