Strusie jajko na Wielkanoc

Oj tak, i to nie są żarty. Tylko albo struś był przerośnięty albo dorwałam jajo dinozaura:P Przeszłam chyba samą siebie angażując się w ten ‚mini’ projekt:P

Jajo jest dosyć lekkie bo wykonane ze styropianu, ma niecałe 50cm wysokości a ozdobione zostało bibułą. Jako że brak czasu zaczął mnie ostatnio prześladować, oklejanie jajka zajęło mi około dwóch tygodni. Ale nieskromnie mówiąc efekt jest powalający:) Może i małe jest piękne ale duże też robi wrażenie. Z resztą sami zobaczcie:)

Potrzebna była jeszcze odpowiednia oprawa, dlatego posplatałam ze sobą kilka (-naście) gałązek i w tak powstałym gniazdku umieściłam jajko. Sztuczne kwiaty i papierowa kokarda dopełniły całości. W efekcie powstał dosyć oryginalny stroik/ozdoba na Wielkanoc.

Rok temu podobną techniką ozdabiałam mniejsze jajka, mające ‚zaledwie’ 13cm wysokości – można je podejrzeć tutaj.

Skomentuj

