Album komunijny

A teraz z innej beczki:)

Sezon komunijny pomału dobiega końca, ale jak widać nie u mnie:P Oto album stworzony właśnie z myślą o I Komunii Świętej.

Praca utrzymana jest w zielonkawo-brązowej kolorystyce. Trochę papieru do scrapbookingu, papierowych kwiatków, tu guziczek, tam perełki, i to wszystko odpowiednio wymieszane dało poniższy efekt:)

Album zgłosiłam do wyzwania PasteLOVE, organizowanego przez blog Craft4You. Może akurat się poszczęści:)

2 uwagi do wpisu “Album komunijny

  1. Polonistka...

    Piękny zestaw – bardzo dopracowany i przemyślany. Świetna kolorystyka!
    Dlatego tak bardzo mnie to razi… otóż nie chcę się wymądrzać, ale zrobiłaś byka w odmianie imienia Maja. Takie zboczenie mam – krzewienie poprawnej polszczyzny :P

    1. Aaaaaa!!! Rzeczywiście, że też tego nie zauważyłam. Nie ma to jak zrobić taki oczywisty błąd. Dziękuję za jego wyłapanie i polecam się na przyszłość, hehe:P

Skomentuj

