Wyzwanie – opakowanie na słodycze

Witam:)

Czas na kolejne wyzwanie! Zadanie polega na zrobieniu pracy, które posłuży za opakowanie na wielkanocne słodkości. Informacje na temat tego wyzwania znajdziecie na blogu craft4you.

A oto co przygotowałam w związku z tym konkursem. Tym razem nie opiszę dokładnie co z czego powstało, ponieważ to jest taki miszmasz, że już sama się pogubiłam co skąd wzięłam:P

Na pierwszy ogień idzie opakowanie na czekoladę.

Drugie w kolejności wykonane zostało pudełko na słodkie drobiazgi. Tu mogę zaznaczyć, że papier został wykonany przeze mnie, przy użyciu farb i gałązek jakiejś bliżej nieokreślonej roślinki:P Było trochę zabawy ale efekt jest jak najbardziej zadowalający…przynajmniej dla mnie:)


Na koniec tag, który zostanie użyty do słodkości nie potrzebujących opakowania, ponieważ kupiłam je już ładnie zapakowane, a przydałaby się mała notka, do kogo mają trafić:)


Jedna uwaga do wpisu “Wyzwanie – opakowanie na słodycze

Skomentuj

