W egipskim klimacie

Witam w piątkowy wieczór:)

Dzisiaj pokażę coś, co wymyśliła sobie moja siostra, a mianowicie napomknęła mi, że fajnie by było gdybym zrobiła jej szkicownik, ale taki specjalnie dla niej:) Nie musiałam długo myśleć, gdyż siostra uwielbiam wszystko to, co związane jest z Egiptem, stąd też taki wygląd szkicownika.

Bazą jest teczka, do której można wpiąć kartki, i którą kupiłam w hurtowni artykułów papierniczych. Niestety nie było brązowej ale czarna świetnie się sprawdziła. Znowu musiałam przekopać się przez stos papierów do scrapbookingu, żeby wybrać najbardziej pasujący do egipskiej tematyki, i wybór padł na ten, który wieki temu zamówiłam na Allegro. Czasami zastanawiam się skąd się wziął ten pokaźny stosik ‚makulatury’ i jest na to tylko jedno wytłumaczenie: szkoda mi taki piękny papier ciąć!^^Ale jak widać prace powstają więc nie jest źle:)

Patrząc na zdjęcia od razu da się zauważyć, że było dużo postarzania i tuszowania brzegów. Znalazło się także miejsce dla złotych ćwieków i kilku papierowych kwiatków z zestawu Prima Essentials 9 mini, dostępnych w Kreatywnym Zakątku. Wykorzystałam także koronkę, złote perełki i naklejkę misia wykonaną z korka, którą wynalazłam w swojej magicznej skrzynce z dodatkami:) Przykleiłam też rypsową wstążeczkę w dwóch odcieniach brązu, żeby teczka niepotrzebnie się nie otwierała.

Siostra otrzymała już szkicownik i zakładkę (o której napiszę w następnym poście) i widać, że udało mi się trafić w jej upodobania, gdyż była zachwycona … tak przynajmniej wnioskuję z jej reakcji^^

Zawieszka w kształcie kluczyka miała kolor srebrny, a że ja lubię sobie komplikować życie, musiałam zmienić jej kolor na złoty:P W jaki sposób? Wystarczyło spryskać ją złotym sprayem i poczekać aż dobrze wyschnie, bo jednym z minusów takiej ‚transformacji’ jest to, że spray bardzo wolno schnie i jeśli za wcześnie weźmiemy kluczyk do ręki, naniesiona farba po prostu zejdzie.

Skomentuj

