Egiptu ciąg dalszy

Tak jak już wcześniej pisałam moja siostra uwielbia Egipt, a ja zdecydowanie podzielam jej zainteresowania w tej kwestii:)  I pewnie dlatego sprawiło mi dużo frajdy stworzenie właśnie czegoś o tematyce związanej z Państwem Faraonów. Mimo iż zakładka, o której zaraz będzie mowa, jest dla mojej siostry, chętnie sama bym ją przygarnęła:)

A więc do rzeczy. Przy tworzeniu szkicownika (o którym była mowa w poprzednim poście) zostały mi resztki papieru do scrapbookingu, które wykorzystałam przy tworzeniu tego mini dzieła. Brzegi prawie wszystkich kawałków papieru są porwane i potuszowane. Kwiatek i złoty ćwiek to nabytki z Kreatywnego Zakątka. Wykorzystałam także wstążeczki rypsową, satynową i szyfonową, a na samej górze wycięłam zwykłym dziurkaczem otwór, który zabezpieczyłam brązowym nitem. Listek to srebrna zawieszka, którą wcześniej spryskałam złotym sprayem.

Z taką zakładką aż się człowiek rwie do czytania, nie uważacie?^^ A jak jeszcze książka dotyczy Egiptu to już w ogóle taką zakładkę MUST HAVE ! :)

Skomentuj

