Kartka gratulacyjna

Po dniu przerwy witam ponownie:) Dzisiaj w roli głównej dwie kartki. Pierwsza z nich to kartka gratulacyjna. Niedawno moja znajoma urodziła chłopczyka, a że planuję ją odwiedzić nie mogę się pokazać z pustymi rękami:)

Materiały, jakich użyłam, pochodzą z różnych źródeł. Niebieski papier można znaleźć w Galerii Papieru pod nazwą „Kapuśniaczek 2”, a brązowy papier w kwiatowe wzory kupiłam na Allegro. Niektóre papierowe kwiaty pochodzą z zestawu Prima Essentials 9 mini – Fairy Flora, który znalazłam w Kreatywnym Zakątku. Brzegi poszczególnych kawałków papieru potuszowałam brązowym tuszem, a w kilku miejscach dodałam perełki. Srebrna różyczka i listki powstały po spryskaniu ich srebrnym sprayem. Dół kartki przewiązałam rypsową wstążeczką, a że po jej obcięciu do odpowiedniej długości zostały dwa małe kawałki, złożyłam je na pół i przykleiłam na samej górze.

Jeszcze nie wiem kiedy wpadnę w odwiedziny, ale kartka jest już gotowa i czeka:)

Skomentuj

