Rocznica ślubu

Hi all :) W ostatnim czasie sporo jest rocznic, zwłaszcza tych dotyczących ślubu. I tak właśnie miałam przyjemność zrobienia kartki, którą zamówiła pewna miła pani. Karta miała być wzorowana na jednej z moich wcześniejszych prac, więc było mi łatwiej coś wykombinować. Chociaż i tak sporo pozmieniałam i w efekcie powstało coś zupełnie innego:)

Kilka słów na temat samych materiałów. Papier do scrapbookingu to kolejny nabytek zakupiony na jednej z aukcji Allegro. Kokardka zrobiona została z dwóch wstążeczek: błękitnej szyfonowej i satynowej w kolorze ecru. Środek to dwa prostokąty; ich brzegi zostały potuszowane, a w papierze na wierzchu wycięłam serduszka za pomocą ozdobnego dziurkacza. Został także dołączony napis, który ozdobiłam ćwiekami ze złotymi kryształkami dostępnymi w Kreatywnym Zakątku. Jeszcze trochę tuszu i gotowe:)


Skomentuj

