Kartki wielkanocne

Były już ozdoby wielkanocne, czyli jajka w roli głównej, więc teraz czas na kartki wielkanocne. Do ich wysyłania zostało jeszcze trochę czasu ale warto zacząć już o tym myśleć.

Kartki, które prezentuję tym razem są skromne, a zarazem eleganckie, co było działaniem zamierzonym, ponieważ kierowane są one głównie do firm jako kartki biznesowe i cenowo muszą być w stanie konkurować z tymi wystawianymi na Allegro. Nie oznacza to, że poświęciłam im mniej uwagi – wręcz przeciwnie.

Jak powstały? Najważniejszy element to stempel. Wybrałam go spośród stempli wielkanocnych dostępnych w ArtPasje. Wybór był strasznie trudny, ponieważ chciałam kupić tylko jeden. A wierzcie, że wybrać spośród kilkudziesięciu cudnych stempli nie jest łatwo, zwłaszcza kiedy chce się mieć je wszystkie a finanse na to nie pozwalają:)

Mając potrzebny stempel przystąpiłam do pracy. Kupiłam jeszcze kolorowy papier, który po odpowiednim przycięciu i przyklejeniu do niego kartki z odbitym wzorem tworzy ramkę. Do każdego koloru dobrałam odpowiednią wstążeczkę i finito:) Odbity wzór jajka został posypany złotym (kartki żółta i złota) lub zielonym (kartki jasna i ciemna zielona) brokatem. Może nie za bardzo widać ten brokat na zdjęciach, ale dzięki niemu kartki ślicznie się mienią i na pewno spodobają się obdarowanym osobom:) Kliknijcie na poniższe kartki aby je powiększyć.

Skomentuj

