Easter is comming! :)

Easter is comming! :) A czymże byłyby Święta Wielkanocne bez … jajek! Tak właśnie:) I dlatego postanowiłam spożytkować już i tak skrócony do granic możliwości czas wolny i stworzyć jajko z bibuły. Nie mogłam wymyślić bardziej pracochłonnego zajęcia. Prezentowane jajka mają wymiary ok. 13 x 10,5cm a ich obklejenie bibułą zajęło mi po kilka godzin na każde jajko. Momentami miałam dość zwijania ruloników z bibuły i kończyłam klejenie troche później (czyt. następnego dnia:P). Nie chce nawet myśleć co by było, gdybym chciała w taki sam sposób ozdabiać jajo strusie:P

Jako materiałów użyłam zwykłych styropianowych jajek, które kupiłam w hurtowni artykułów pasmanteryjnych. Teraz przed świętami spotykam je na każdym kroku w różnych sklepach, więc z dostępnością nie ma problemu. No i podstawowy materiał czyli bibuła – bez żadnego kombinowania, zwykła bibuła kupiona w sklepie papierniczym. Do wyboru, do koloru:) Teraz jestem na etapie koloru fioletowego więc jajo fioletowe MUST BE!^^ No a że Wielkanoc kojarzy się z kolorem żółtym (kurczaczki, żonkile, itd.) nie mogło zabraknąć jajka w tym właśnie kolorze:) Dodatkowo każde jajko obwiązałam wstążeczką, która okazała się fajnym elementem wykończeniowym (zawsze można ją ściągnąć gdyż nie jest na stałe przyklejona).

Takie jajo to świetny pomysł na dekorację stołu wielkanocnego, stroik, czy nawet jako oryginalny ozdobnik koszyczka ze święconką. Tyle pomysłów ile podsunie wyobraźnia:) I jak Wam się podoba?

Skomentuj

