Ecru i bordo

Hi all :) Dzisiaj przedstawiam kolejną kartkę z okazji ślubu.

Zostało mi jeszcze trochę ćwieków i papierowych margerytek ze Scrap.com.pl, więc wykorzystałam je przy tworzeniu tej kartki. Dodatkowo użyłam dziurkacza narożnikowego i na kartce z napisem wycięłam śliczne wzorki. Po raz kolejny zrobiłam także zakładki ze wstążeczki satynowej. Strasznie mi się ten pomysł spodobał i kiedy tylko mogę to próbuję wkomponowywać wstążeczki w taki właśnie sposób:) Potrzebowałam jeszcze jakiegoś wyraźniejszego akcentu i bordowa róża nadała się do tego znakomicie … według mnie oczywiście:)


Skomentuj

