Różu ciąg dalszy^^

Jako że w skład kolekcji papierów Idylla ze scrap.com.pl wchodzi kilka papierów, oto kolejna praca z wykorzystaniem jednego z nich. Dla odmiany… różowa:P Nie, jeszcze nie mam dosyć pracy z różowym kolorem, zwłaszcza że spotykam się z zapytaniami klientów o księgi gości w tym właśnie kolorze. I tak oto powstała kolejna księga gości. Dodam tylko, że może to być także album na zdjęcia. Wystarczy tylko zmienić napis na przodzie i w tej kwestii obowiązuje pełna dowolność – jak zawsze:)

Wykorzystałam kwiatki papierowe Prima z najnowszej kolekcji „e” i tusz kredowy z Kreatywnego Zakątka, a także ćwieki ze scrap.com.pl. Z satynowych wstążeczek w dwóch kremowych odcieniach zrobiłam w poprzek księgi zakładki, a ze wstążeczek różowej rypsowej i białej szyfonowej powstały kokardki. Gdzieś w moim przepastnym pudełku z dodatkami znalazłam białe kwiatki z malutkimi perełkami w środku. Kompletnie o nich zapomniałam ale znalazły się w odpowiednim czasie i teraz zostały wykorzystane:) Brązowy tag pochodzi z Pasji-Studio.

A oto wygląd księgi gości z każdej możliwej strony – no może poza tyłem, który aż tak ciekawy nie jest;)

Dodam jeszcze, że księga/album składa się ze 100 stron, każda w kolorze ecru. Po jej otworzeniu na pierwszej stronie można umieścić dowolny tekst, który w przypadku zamówienia księgi dodawany jest gratis:)

Skomentuj

