Paski zawsze na topie;)

Jak tylko dostałam nowy papier ozdobny nikt nie mógł mnie odciągnąć od mojego scrapbookingowego kącika^^ Od razu zabrałam się do pracy i oto co powstało: trzy karteczki jak malowane:) Nigdy nie sądziłam, że kolor złoty ze srebrnym może się tak ładnie komponować:)

Po raz kolejny poszły w ruch nożyczki i dziurkacz ozdobny, a całość dopełniły perełki, papierowe różyczki, jak również kwiaty i ćwieki ze sklepu Kreatywny Zakątek.

Jak już wcześniej pisałam, napisy na przodzie kartek zawsze można zmienić, dzięki czemu kartkami można obdarować z każdej możliwej okazji:)

Skomentuj

